امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک اسکریپت
سیستم مدیریت استخدام خدمتکاربا استفاده از PHP و MySQL را آماده دانلود قرار داده ایم.
هدف "
سیستم مدیریت استخدام خدمتکاردر پی اچ پی" این است که سیستم دستی موجود خود را با کمک تجهیزات کامپیوتری و نرم افزارهای کامپیوتری تمام عیار به طور خودکار انجام دهد و الزامات آنها را برآورده کند تا تاریخ ارزشمند آنها برای مدت طولانی تری با دسترسی آسان و آسان ذخیره شود. دستکاری همان. اساساً این پروژه نحوه مدیریت عملکرد خوب و ارائه خدمات بهتر به مشتریان را شرح می دهد. این پروژه می تواند منجر به سیستم مدیریت بدون خطا، امن، قابل اعتماد و سریع شود. این سیستم به سازمان در استفاده بهتر از منابع کمک خواهد کرد.
در پروژه
سیستم مدیریت استخدام خدمتکارما از PHP و پایگاه داده MySQL استفاده می کنیم. این پروژه سوابق خدمتکاران و درخواست های رزرو خدمتکاران را نگهداری می کند. سیستم مدیریت استخدام خدمتکار دارای دو ماژول یعنی ادمین و کاربر است.
ماژول مدیریت
1. صفحه اصلی : در این بخش، ادمین می تواند به طور خلاصه کل رزرو جدید، رزروهای تایید شده/تخصیص، رزروهای لغو شده و کل دسته خدمتکاران را مشاهده کند.
2. دسته: در این بخش، ادمین می تواند دسته بندی (افزودن/به روز رسانی/حذف) را مدیریت کند.
3. خدمتکار: در این بخش، ادمین می تواند خدمتکار (افزودن/به روز رسانی/حذف) را مدیریت کند.
4. صفحه: در این بخش ادمین می تواند صفحات مربوط به ما و تماس با ما را مدیریت کند.
5. درخواست استخدام خدمتکار: در این قسمت ادمین می تواند درخواست های جدید خدمتکار را مشاهده کند و درخواست های رزرو خدمتکار را تایید و لغو کند. در این بخش ادمین یک خدمتکار را نیز به درخواست رزرو اختصاص می دهد.
8. جستجو: در این بخش، ادمین می تواند به ترتیب با شناسه خدمتکار و شماره رزرو، جزئیات خدمتکار و رزرو را جستجو کند.
ادمین همچنین می تواند پروفایل خود را به روز کند، رمز عبور را تغییر دهد و رمز عبور را بازیابی کند.
ماژول کاربر
1. صفحه اصلی: صفحه خوش آمدگویی برای کاربران است.
2. درباره: این یک صفحه درباره ما از وب سایت است.
3. Request for Maid : در این قسمت کاربر می تواند درخواست خدمتکار را ارسال کند.
4. تماس : این یک صفحه تماس با ما است که در آن کاربران می توانند جزئیات تماس را بررسی کنند